השוואת מחירים דשא סינטטי

השוואת מחירים דשא סינטטי
בשביל להשוות בין מחירי דשא סינטטי, יש לרכוש ידע על המוצר. מה הן הדרכים לבצע השוואת מחירים? מה ההבדל בין דשא סינטטי יקר וזול? מה הדרך הטובה ביותר להתרשם מהמוצר ואיכותו?
שתף\י חבר:

בכדי לבצע השוואת מחירים של דשא סינטטי, מומלץ ללמוד מעט על המוצר והסוגים השונים בשוק. מה ההבדל בין דשא סינטטי ארוך לקצר? למה חשוב לרכוש דשא סינטטי בעל צפיפות סיבים גבוה? כמה שנות אחריות נותנות החברות למוצר? ומי החברה שעומדת מאחוריו?

כיום, כאשר אנו רוצים לקנות מכונת כביסה או טלוויזיה, אנו מקלידים את מילת החיפוש בגוגל ומתחילים לשוטט בין האתרים השונים ברשת. כמובן שמחירי המוצרים משתנים על פי מספר פרמטרים: שיטת הייצור, טיב המוצר, שנות האחריות ועוד…

לרב, הלקוח ישאר מבולבל מול ההיצע הגדול והמחירים המשתנים ולא יצליח להשוות באופן אובייקטיבי בין טלוויזיה שמחירה 800 ₪, לטלוויזיה שמחירה 2500 ₪. בשביל שיהיו לנו כלים לבצע את ההשוואה, עלינו לרכוש יידע על המוצר – כך גם בענף הדשא הסינטטי.

צפו בסרטון ההדרכה! השוואת מחירים נכונה לדשא סינטטי

השוואת מחירים דשא סינטטי – לא רק באינטרנט!

ההתקדמות הטכנולוגית העשירה את חיינו במובנים רבים. מי האמין שבלחיצת כפתור בעכבר נוכל לקרוא חדשות, להאזין למוסיקה האהובה עלינו ולצאת למסע קניות גלובלי. לא את כל המוצרים עדיין ניתן לרכוש באינטרנט; ממש כפי שלא נרכוש ספה מבלי לוודא שהיא נוחה לנו, ובוודאי לא נקנה בושם לפני שהרחנו אותו, כך גם עם מוצרי דשא סינטטי.

דשא סינטטי מיוצר כיום בשלל גבהים, צבעים ומרקמים. בשביל להבין את ההבדלים בין הדגמים השונים צריך לחוש את הסיבים, להתוודע לצבעי הדשא מול קרני השמש ולראות אותו מותקן בתנאי שטח אמיתיים. תמונות וירטואליות הן דבר נחמד, אך בסופו של דבר אינן מעניקות לכם את התמונה המלאה כיצד המוצר יראה וירגיש בגינה שלכם.

רכישת דשא סינטטי - השקעה כספית חד פעמית

רכישת דשא סינטטי מצריכה השקעה כספית לא קטנה אך משתלמת מאוד בטווח הארוך. פעמים רבות אנו מתלבטים האם כדאי לרכוש מוצר איכותי שיחזיק לנו לשנים רבות או להתפשר במעט על האיכות בתמורה למחיר אטרקטיבי ולקחת את הסיכון שנצטרך להחליף את המוצר לאחר תקופה קצרה יחסית.

בענף הדשא הסינטטי, התקנת המוצר דורשת עבודות הכנה כגון; ריסוס, יישור השטח, פרישת יריעה גיאו-טכנית וקיבוע מרבדי הדשא הסינטטי. לכן, הליך החלפת גם יהיה מורכב יותר מאשר מוצרים אחרים.

השוואת מחירים של דשא סינטטי לא צריכה להיעשות בקלות ראש. כשרוכשים קומקום, ספה או נגן מוסיקה והם מתקלקלים ניתן להחליפם במוצר חדש ולזרוק את הישן לפח. החלפת דשא סינטטי תדרוש מאיתנו לפרק את המרבד הישן ממשטח ההתקנה ולהתקין במקומו מרבד חדש – הליך שיעלה לכם כסף וזמן. לכן, מומלץ לרכוש דשא סינטטי איכותי בעל אחריות יצרן ארוכת טווח שיחזיק לשנים ארוכות.

מחירים דשא סינטטי - איך לבצע השוואת מחירים נכונה?

אם תבצעו השוואת מחירים של דשא סינטטי תבחינו כי המחירים בתחום מגוונים. ישנם מוצרים  שעלותם 30 ₪ ומוצרי דשא סינטטי שמחירם גם 250 ₪. כמובן שיש הפרשים המתבטאים בעשרות אחוזים מבחינת המחיר אך השוני גם בא לידי ביטוי באיכות.

לדוגמה: דשא סינטטי בעל צפיפות נמוכה של 8,000 סיבים למ"ר, גובה סיב של 7 מ"מ וללא אחריות יצרן, לא יכול להיות זהה במחירו לדשא סינטטי בעל צפיפות גבוה של 24,800 סיבים למ"ר, גובה 46 מ"מ ו-5 שנות אחריות.

כולנו מכירים את המשפט הוותיק של הסוחרים: "יש להשוות תפוזים לתפוזים". השוואת מחירים לא נכונה בין מוצרי דשא סינטטי תשאיר אתכם נבוכים ומבולבלים מול ההיצע הגדול בשוק. רוצים לדעת איך בוחרים דשא סינטטי? לחצו על הקישור!

כל הדרכים ל- השוואת מחירים בין מוצרי דשא סינטטי

השוואת מחירים של דשא סינטטי יכולה להיעשות במספר דרכים; באינטרנט, בטלפון, על ידי הזמנת קטלוג עם מחירון ובפגישה פרונטאלית עם נציג מכירות.

החברות הגדולות והוותיקות בשוק מחויבות לספק מידע מקיף על מוצריהם; החל מבדיקות מעבדה, תקני איכות, מסמכי יצרן, תעודת אחריות, מפרט טכני של המוצר ואולם תצוגה בו ניתן לראות את הדשא הסינטטי מותקן.

אנו תמיד ממליצים להיפגש עם אחד מהיועצים שלנו. בפגישה תוכלו להתרשם מסוגי הדשא הסינטטי, לחוש את סיביהם ולקבל מידע מפורט על הליך ההתקנה והסוגים השונים.

להצעת מחיר לדשא סינטטי חייגו: 077-21-500-31

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors