דשא סינטטי מהיבואן לצרכן

דשא סינטטי
היכן ניתן לרכוש דשא סינטטי ישירות מהיבואן? כמה עולה דשא סינטטי? אלו פרמטרים יקבעו את איכותו? ואיך מבדילים בין מותגי דשא סינטטי? כל התשובות כאן.
שתף\י חבר:

אם אתם מחפשים יבואנים של דשא סינטטי אז הגעתם למקום הנכון! חברתנו מספקת דשא סינטטי ומוצרים לגינה במחירים ישירים מהיבואן לצרכן!

דשא סינטטי הפך למוצר מבוקש בשנים האחרונות לאור שנות הבצורת הפוקדות את ישראל. מוצרי דשא סינטטי מיוצרים כיום במגוון רחב של דגמים, צבעים וסוגים המיועדים כמעט לכל שימוש ומטרה.

ברכישה ישירה מהיבואן אנחנו מרוויחים מוצר איכותי ובמחיר משתלם במיוחד ללא פערי תיווך. זו הסיבה שחברת דשא קבוע משווקת את מוצריה ישירות מהיבואן לצרכן – ללא נקודות מכירה ופערי תיווך מיותרים.

רוצים לרכוש דשא סינטטי ישירות מהיבואן? פשוט הגיעו אלינו למחסנים, בחרו את הדגם הרצוי ורכשו במקום בשיטת "שלם וקח". מעדיפים לרכוש דשא סינטטי מבלי לצאת מהבית? אין בעיה! כנסו לחנות שלנו וקבלו את הדשא הסינטטי במשלוח ישיר מהמחסנים שלנו עד הבית.

דשא סינטטי עם הובלה ישירות מהיבואנים!

מחפשים יבואן דשא סינטטי? דשא קבוע מייבאת דשא סינטטי לישראל משנת 2000 ונחשבת לחלוצת הענף בישראל.

כל המוצרים שלנו נמכרים ישירות מהיבואן לצרכן – ללא פערי תיווך ישירות מהמחסנים. אתם מוזמנים להכנס לחנות האונליין שלנו ולהתרשם מהסוגים השונים.

דשא סינטטי - דשא מלאכותי מהיבואן לצרכן מראה טבעי דשא סינטטי

איך מבדילים בין סוגי דשא סינטטי מיבואנים שונים?

ממש כמו בענפים אחרים גם למוצרי דשא סינטטי יש מותגים וסוגים שונים, כאשר המחיר והטיב של הדשא הסינטטי ישתנו מיצרן ליצרן. הדברים החשובים שעלינו לשאול לפני שרוכשים דשא סינטטי הם: מי עומד מאחורי המוצר? כמה שנים החברה קיימת? כמה שנות אחריות אתם מקבלים על המוצר? ומה הניסיון של החברה בענף?

לאחר מכן, יש לבחור בדשא סינטטי על פי הייעוד שלו ולפי שטח ההתקנה. אם אתם מתקינים דשא סינטטי באזור בו יש דריכות מרובות, בחרו בדשא סינטטי בעל צפיפות סיבים גבוהה. במקומות המשמשים בעיקר לנוי, ניתן גם לרכוש דשא סינטטי זול יותר ובעל צפיפות סיבים נמוכה

דשא סינטטי מהיבואן לצרכן – יתרונות מובהקים

רכישת דשא סינטטי יכולה להתבצע כיום דרך הטלפון והאינטרנט, אך הדרך הנכונה ביותר לרכוש דשא סינטטי היא להתרשם מהסוגים השונים במציאות, כך תוכלו לחוש את מגע הסיבים ולהתוודע למראה הדשא הסינטטי בגינה.

במחסנים של חברת דשא קבוע תוכלו לחזות בתצוגת דשא סינטטי מרהיבה המשולבת עם צמחיה טבעית, אדני רכבת ותוחמים של דשא סינטטי בתנאי שטח אמיתיים תחת כיפת השמיים.

כל דגמי הדשא הסינטטי של חברתנו נהנים מאחריות יצרן של עד 5 שנים ומיוצרים במפעלים המתקדמים בעולם, המחויבים לבקרת איכות קפדנית ושיטות ייצור חדשניות.

מחיר יבואן דשא סינטטי

מחירי דשא סינטטי משתנים על פי חמישה פרמטרים: אורך הסיב, קוטר הסיב, צפיפות הסיבים משקל היריעה ומספר שנות אחריות היצרן. ככל שקוטר הסיבים, צפיפות הסיבים וגובה הסיבים יהיו גבוהים יותר, כך הדשא הסינטטי נחשב לאיכותי ויהיה עמיד בפני שחיקה ודריכות.

משקל היריעה יעיד על כמות החומר וצפיפות הסיבים. חשוב לדעת כי מומלץ תמיד לרכוש דשא סינטטי עם מינימום 3 שנות אחריות – בדגמים יוקרתיים ואיכותיים יותר תזכו לקבל גם ל- 5 שנות אחריות יצרן מקיפות.

אתם מוזמנים להגיע למחסני היבואן של חברת דשא קבוע ולרכוש דשא סינטטי איכותי במחירים הטובים בישראל! נשמח לעמוד לשרותכם.

דשא סינטטי במחיר ישיר מהיבואן! חייגו: 077-21-500-31

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors