אדני רכבת

אדני רכבת יפים ואיכותיים. האדנים משמשים כתוחמים אידיאליים למרבדי דשא סינטטי בגינה. הם חזקים, דקורטיביים ועמידים בפני רטיבות וריקבון. לאדני הרכבת יש ערך מוסף שכן הם יכולים לשמש גם כפינת מנגל, בניית מדרגות, ציפוי גדרות, קירות, בניית אדניות ופרגולות והם ניתנים לעיצוב בשלל דרכים וצורות.

0/5 (0 Reviews)
295
אפשרויות משלוחים
הובלה ריצפתית במשאית
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
(אפשרות למשלוחים מהירים \ הובלת מנוף \ שירותי סבלות - בתיאום עם המשרד בטלפון 077-21-500-31 )
שימו ♥
מוצרי
איכות
משלוחים
מהירים
תשלום
מאובטח

אדני רכבת איכותיים מעץ גושני, אורך כל יחידה כ-2.6 מטר וגוון האדן בצבע חום כהה וונגה. בהתקנת אדני רכבת ניתן לחתוך אותם על פי תוואי השטח באמצעות מסור, לקבע אותם באדמה ולאחר מכן להצמידם אחד לשני. (פרטים נוספים בדף הוראות התקנה).

מדוע צריך תוחמים? תיחום השטח הינו הכרחי בעת התקנת דשא סינטטי. תפקידו העיקרי של התוחם הוא להפריד בין משטח הדשא הסינטטי לערוגות הגינה. מכיוון שחלק מהליך התקנת דשא סינטטי כולל פרישת חצץ שומשום מתחת לדשא, יש לתחום את השטח על מנת למנוע זליגה של חצץ שעלולה לגרום לקריסת תשתית. חברת דשא קבוע משווקת אך ורק אדני רכבת ידידותיים לסביבה שאינם ספוגים בחומרים רעילים למיניהם ואינם מדיפים ריחות לא נעימים. אדני הרכבת מגיעים במגוון גדלים והם ניתנים לחיתוך ועיצוב על פי בקשת הלקוח.

מוצרים דומים:
מברשת לדשא סינטטי דשא קבוע
מבצע מטורף!

155

120

מטאטא מקצועי לדשא סינטטי SWEEPRO להברשה ורענון המרבדים לתחזוקה קלה ופשוטה. למטאטא שערות פלסטיק קשיחים המאפשרים לרענן את סיבים הדשא הסינטטי מידי תקופה ולנקות את המרבדים בקלות.
Screenshot_177

4

יריעה גיאוטכנית לדשא סינטטי, מונעת צמיחת עשבים ויוצרת שכבת הגנה בעת התקנתו על משטחי אדמה. היריעה מותקנת לרב על משטח חצץ מהודקת ומקובעת באמצעות מסמרים מגולוונים למשטח האדמה.
דבק חד רכיבי נוזלי לדשא סינטטי

85

בקבוק דבק, להדבקה מקצועית של מרבדי דשא סינטטי על משטחים קשיחים או להדבקה בין חיבורי מרבדים באמצעות פס הדבקה PVC. הדבק עמיד מפני תנאי מזג אויר קיצוניים ושחיקה גבוהה במיוחד.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
רוצים לקבל פרטים נוספים על
אדני רכבת?
מלאו את הפרטים בטופס,
והצוות שלנו ייצור איתכם קשר בהקדם.