דשא סינטטי ECO – הדגמים האיכותיים ביותר בישראל!

ענף הדשא הסינטטי עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות והשתנה ללא היכר. אם בתחילה דשא סינטטי היה מוצר לעשירים בלבד, כיום התעשייה גדלה והתפתחה וכך גם מגוון המוצרים הקיימים בשוק וניתן למצוא דגמים זולים ופשוטים ודגמים המייצגים את תעשיית הדשא הסינטטי בגאווה. דשא סינטטי אקו יוצר על ידי חברתנו עבור אלו שמחפשים את הטוב ביותר! מה הופך את דשא סינטטי אקו למוצר איכותי כל כך? על כך במאמר הבא.
שתף\י חבר:

אם נמאס לכם לבזבז אינספור שעות בתחזוקת הדשא שלכם, רק כדי לגלות בסוף שקיבלתם דשא צהבהב עם קרחות אז אתם במקום הנכון! דשא קבוע מציגים את סדרת הדשאים הסינטטיים ECO, המיוצרים בשיטות הייצור המתקדמות בעולם.

דשא סינטטי ECO הוא מוצר מהפכני, המביא את היופי של הטבע אל מפתן ביתכם ללא הצורך בטיפולי תחזוקה יקרים ומפרכים כמו בדשא טבעי.

דגמי הדשא הסינטטי שלנו, מעוצבים בהקפדה ודיוק עד הפרטים הקטנים, דשא סינטטי ידוע כבר שנים כחלופה ידידותית לסביבה החוסכת משאבים רבים כמו: שימוש בכלי גינון מזהמים, הימנעות מכימיקליים ודשנים, חיסכון של אלפי ליטרים של מים מידי שנה ושירותי גינון יקרים ומסורבלים.

אנחנו יודעים שזו קלישאה שחוקה אך אם אתם רוצים את הדשא של השכן ללא צורך בשעבוד בלתי פוסק למדשאה שלכם אז דשא סינטטי הוא הפתרון המושלם עבורכם.

דשא סינטטי ECO

לקטלוג המלא של סדרת אקו כנסו לחנות האונליין שלנו! בחרו את הדגם המועדף עליכם ובצעו הזמנה מהירה עם משלוח עד הבית!

דשא סינטטי או טבעי - מצאו את ההבדלים

דשא סינטטי סדרת ECO שינה את כללי המשחק בכל הקשור לעולם הגינון ואדריכלות הנוף. הדשא הסינטטי משלב ארבעה גוונים מדהימים, שנבחרו בקפידה כדי לחקות את העושר ומגוון הפיגמנטים של דשא טבעי.

אם בעבר, דשא סינטטי היה נראה כמו משטח ירוק ופלסטי. כיום, כללי המשחק השתנו והתעשייה התפתחה רבות. באמצעות מוצרי הדשא הסינטטי של דשא קבוע תוכלו להפוך את הגינה שלכם לפינת חמד ירוקה שתהווה את קנאת השכונה.

איכות גבוהה ושיטת ייצור מתקדמת

בדשא קבוע, אנו מפתחים מוצרים העומדים בתקני איכות בינלאומיים. הדשא הסינטטי שלנו מיוצר בשיטת ייצור חדשנית, המשלבת סיבים כפולים להגברת העמידות וחוסן המרבדים בדריכה ותנאי מזג האקלים.

הפיתוח הבלעדי הזה של חברת דשא קבוע ידועה בענף, מבטיח שהדשא הסינטטי ישמור על המראה שלו לאורך שנים, אפילו באזורים עם עומסי תנועה או תנאי מזג אוויר מאתגרים.

יותר זמן, פחות כסף

היפרדו ממכסחת הדשא לשלום, המאבק הבלתי פוסק באתגרי הטבע כמו: צמיחת עשבים שוטים, חרקים ומזיקים, השקיה לא מדויקת ומחלות שונות ומשונות – משפיעים על המדשאה שלנו וחזותה במרוצות השנים. במקום להשקיע את זמנכם בפיתוח הגינה והבית, מדשאה טבעית גורמת לנו להתחייבות בלתי פוסקת אחר הרצון במדשאת חלומותינו.

דשא הסינטטי מדגם ECO דורש תחזוקה מינימלית, מה שמאפשר לנו ליהנות מזמן פנוי בסופי השבוע ולבלות יותר זמן עם המשפחה וביצירת תחביבים חדשים. אין צורך לחשוש מניקוזים בגינה ולא תצטרכו לדאוג לגבי שלוליות או מים עומדים. הדשא הסינטטי שלנו מיוצר עם תשתית תלת שכבתית וחורי ניקוז לכל אורכה המאפשרים רמת חלחול מים גבוה של 60 ליטרים לכל מ"ר בדקה.

קל לניקוי

אם בעבר, היינו צרכים כלי גינון יקרים על מנת לנקות את המדשאה שלנו אז דשא סינטטי טורף את הקלפים. דשא סינטטי ניתן לניקוי בקלות באמצעות כלי גינון וניקוי בסיבים כמו: מפוח עלים, מטאטא כביש, מברשת קשיחה, צינור מים ומגרפות פלסטיק.

הדשא הסינטטי, יאפשר לכם ליהנות משטח נקי מבוץ ולכלוך ובמראה ירוק לאורך כל השנה. זו הסיבה שדשא סינטטי נחשב לאחד מהמוצרים האהובים על משפחות עם ילדים ובעלים של חיות מחמד.

אם תרצו להפוך את המדשאה שלכם לירוקה ודלת תחזוקה, דשא סינטטי מדגם ECO יהיה הפתרון המושלם. עם המראה הטבעי שלו, המגע הרך והאיכות יוצאת הדופן, המוצר החדשני שלפניכם ישנה את החוויה שלכם בגינה. הצטרפו לקהילה ההולכת וגדלה של לקוחות מרוצים שגילו את היופי והנוחות של דשא סינטטי אקו. הכניסו את הטבע הבייתה, ללא פשרות ותהנו מגינה מהממת לאורך שנים.

זה רק נראה יקר

מחיר דשא סינטטי משתנה לפי רמות צפיפות, גובה סיב ומפרט המוצר. זה נכון שדשא סינטטי אקו נחשב לסדרה היוקרתית של חברתנו, בגלל איכותו הגבוהה והמפרט העשיר, אך הוא זול משמעותית מדשא טבעי, אם נחשב על עלויות התחזוקה במרוצת השנים.

דשא סינטטי אקו מחזיר את ההשקעה במהרה (עד שנתיים בממוצע) ולאחר מכן אתם מתחילים להרוויח את כספכם ,בכל שנה שאין בה צורך בטיפול במדשאה. דמיינו לעצמכם הליכה על מדשאה מטופחת להפליא כאשר אתם יחפים. הסיבים של המדשאה תיתן לכם הרגשה רכה ונעימה למגע.

דשא סינטטי מסדרת אקו דגם עדן מציע בדיוק את זה. עם הסיבים המעוצבים בקפידה, הדשא הסינטטי הזה מספק חוויה יוקרתית, המאפשרת לך ליהנות מהתחושה של דשא טבעי מתחת לרגליים. הוא פועל גם כבולם זעזועים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור משפחות עם ילדים שאוהבות לשחק בחוץ.

דשא סינטטי מושלם עבור חיות מחמד

חיות מחמד הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו, והאושר והרווחה שלהן חשובים לנו. דשא סינטטי מסדרת אקו הוא ידידותי לחיות מחמד, ומציע משטח נוח ובטוח לחברים הפרוותיים שלנו לשוטט ולשחק בנעימים.

שיטת הייצור החדשנית של סיבים כפולים, מאפשרת למרבד עמידה בשחיקה גם כאשר הכלב והחתול שלנו מתרוצצים ללא הפסק. בנוסף, מדשאה סינטטית קל מאוד לנקות ובמקרים של "תאונות" על המרבד אפשר להחזירו למצבו הקודם באמצעות שטיפה מהירה עם צינור או דלי מים ומברשת קשיחה.

בלימת נפילות גבוהה לילדים

באזורי משחק חשוב שנדאג לילדנו מפני נפילות, דשא סינטטי של סדרת אקו יעניק להם משטח בטיחותי למשחק וספורט. ניתן לשלב את משטח הדשא הסינטטי עם משטחי בטיחות PLAY IT SAFE להשלמת ההרגשה הקפיצית והגמישה.

אם בעבר היו מפזרים חול ים בגני ילדים, על מנת להקנות לילדים משטח רך. כיום כבר כולם יודעים, שדשא סינטטי הוא פתרון מוצלח שבעתיים. דשא סינטטי הוא משטח סטרילי בעוד שמשטח חול מהווה חממה לבקטריות, חרקים ומזיקים.

בנוסף, דשא סינטטי מאפשר לילדים לנוע בחופשיות בחצר המשחקים, מבלי להביא ארגזים של חול לתוך שטחי הגן ובסוף היום הבייתה.

טבעי ללכת על איכות

דשא קבוע חרטה על דגלה את הסלוגן "טבעי ללכת על איכות" מכיוון שאנו לא מתפשרים על טיב מוצרינו ומאפשרים לכם לרכוש דשא סינטטי איכותי במחיר ישיר מהיבואן לצרכן. ללא פערי תיווך, במהירות ויעילות עם שירות משלוחים והתקנות עד הבית. כנסו לחנות האונליין שלנו עכשיו והתרשמו מהמגוון הרחב של המוצרים שלנו. נשמח לעמוד לשרותכם.

להצעת מחיר לדשא סינטטי ECO כולל התקנה חייגו: 077-21-500-31

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors