אדריכלות נוף מתקדמת עם דשא סינטטי

דשא סינטטי בתי ספר
בשנים האחרונות אנשי מקצוע רבים מענף הבנייה משלבים דשא סינטטי בפרויקטים שלהם בעקבות המעבר לבנייה ירוקה ואקולוגית. מה היתרונות של דשא סינטטי?,כיצד לבחור דשא סינטטי? ואיך לתכנן את אזור ההתקנה? הכל במאמר המלא.
שתף\י חבר:

תעשיית הדשא הסינתטי עברה שינויים רבים מאז שפרצה לתודעה בישראל בשלהי שנות התשעים. לרובנו זכורה הפעם הראשונה בה חזינו בדשא סינטטי. מראהו הזכיר מרבד פלסטיק גס ולא מחמיא ואף על פי כי האב טיפוס הראשון של דשא סינטטי הגיח לעולם כבר בשנות ה-60 של המאה הקודמת רק בעשור האחרון חלו תמורות מרחיקות לכת בשיטת הייצור ומראהו של הדשא הסינתטי.

שינויים מרחיקי לכת בתעשייה

השינויים מרחיקי הלכת שהתחוללו בענף גרמו לכך שכיום ניתן לייצר דשא סינטטי במראה טבעי במיוחד. המפעלים המתקדמים בעולם הצליחו לדמות את זני הדשא הטבעי בצורה כה מושלמת שלעיתים ניתן להבחין בהבדל בין דשא טבעי למלאכותי אך ורק במגע.

דשא סינטטי - רוח אקולוגית חדשה

משרדי אדריכלים נוהגים לעשות שימוש בדשא סינטטי לפרויקטים רבים מגוונים ולא בכדי. דשא סינטטי הפך לפריט עיצובי פופולארי בקרב אדריכלים ומעצבים בעיקר בשל הרוח המנשבת בשנים האחרונות על ענף הבנייה בארץ ובעולם – מעבר לבנייה ירוקה אקולוגית.

דשא סינטטי הצליח בדיוק במקום בו דשא טבעי נכשל בשנים האחרונות – לייצר לנו משטח ירוק ללא צורך בטיפול ותחזוקה.
דשא סינטטי אינו דורש השקיה, שימוש במכסחת דשא ומכונות גיזום המזהמות את הסביבה, פוטר אותנו משימוש בחומרי הדברה והכי חשוב – הוא ניתן למחזור.

חשיבה אדריכלית מחוץ לקופסאאדריכלים יודעים כיום שדשא סינטטי מעניק לנו חופש יצירתי מלא בתכנון ועיצוב הגן והבית. אם בעבר ידענו כי דשא טבעי ניתן להתקנה אך ורק במקומות מוארים בשטחי חוץ, הרי דשא סינטטי שינה את כללי המשחק. דשא סינטטי מותקן כיום במשרדים, חדרי ילדים, מרפסות, גגות, סביב בריכות והיכן לא?

דשא סינטטי - פרקטיות בראש ובראשונה

תכנון מטעם משרד אדריכלים טוב שם דגש בראש ובראשונה על הפן הפרקטי. הדרך הנכונה היא קודם כל להגדיר את אופן השימוש במרבד ורק אז לבחור את סוג הדשא הסינטטי. כיום ניתן להשיג מגוון רחב של סוגי דשא סינתטי המותאמים לשימושים מגוונים ועברו הליכי ייצור קפדניים להבטחת עמידותם לאורך שנים.

לתכנן, לתכנן ולתכנן

לפני רכישת דשא סינטטי, כדאי לתכנן את שטח ההתקנה. ניתן להיעזר באנשי מקצוע מיומנים או לעשות זאת בשיטת "עשה זאת בעצמך". הקפידו לשרטט סקיצה של שטח ההתקנה בפרטי פרטים ותכננו היכן כדאי למקם את אביזרי הגינה, הריהוט והצמחים.

חשבו על אלמנטים מעניינים וייחודיים שיוסיפו לגינה אופי ומראה דקורטיבי. אם יש ילדים בבית, אל תשכחו להשאיר להם שטח משחקים בו יוכלו לרוץ ולהשתובב תחת כיפת השמיים.

איך בוחרים נכון דשא סינטטי?

בבחירת דגם הדשא הסינטטי מומלץ ללמוד מעט על התחום. דשא סינטטי הוא יותר ממשטח פלסטיק ירוק אלא מוצר שמאחוריו עומד תכנון ויצור מתקדם. דשא סינטטי מיועד לשמש אתכם ובני משפחותיכם לשנים רבות ואין להקל ראש בבחירתו.

בעקבות הבצורת בישראל ובעולם חל ביקוש רב לדשא סינטטי בשנים האחרונות. חברות רבות ומשווקים מציעים את מוצריהם לכל דורש על דפי האינטרנט ובחנויות ולעיתים קשה לבצע בחירה נכונה.

כשאתם פונים לבחור דשא סינטטי זכרו תמיד כי מוצר זול עלול לעלות לכם ביוקר. דשא סינטטי חייב לעבור הליכי ייצור קפדניים שיבטיחו את איכותו לאורך שנים. פנו אך ורק ליבואנים והמשווקים המורשים המבטיחים מוצרים שעברו בקרות איכות בינלאומיות (תקן ISO), שלא מכילים עופרת וחומרים רעילים, שיש להם מעכבי בעירה ומגן UV בדרגה גבוהה.

דשא סינטטי - יחזיר את ההשקעה הכספית במהרה!

דשא סינטטי יחזיר את השקעתו ההתחלתית לאחר שנה וחצי בממוצע כאשר תוחלת חיים ממוצעת של דשא סינטטי נעה בין 12-15 שנים בהתאם לסוג ואופן השימוש.לסיכום, עיצוב גינתכם ידרוש מכם זמן ומחשבה הן בבחירת הפריטים הדרושים לכם והן בעיצובם בגינתכם.

תכננו את אזור ההתקנה היטב לפני שתגשו למלאכה, היעזרו באנשי מקצוע ותיקים ומנוסים כמו: אדריכלים, מעצבים ומתקינים אך במקביל חקרו ככל הניתן על הנושא כדי שתוכלו לבצע את ההחלטות הקריטיות בכוחות עצמכם.

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר חייגו: 077-21-500-31

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors