דשא סינטטי מחיר, סוגים ומה שבניהם

דשא סינטטי לגינה
מחיר דשא סינטטי יכול לעיתים לבלבל. איך יכול להיות שיש דשא סינטטי ב-20 ₪ וב-120 ₪? איך מבדילים בין סוגים שונים של דשא סינטטי? ומהם המחירים המומלצים לצרכן? כל התשובות כאן.
שתף\י חבר:

תוכן עניינים

מחיר דשא סינטטי משתנה בהתאם לתכונות המוצר וטיב החומרים. כאשר אתם ניגשים לבחור סוגי דשא סינטטי/ דשא מלאכותי מגלים במהרה כי קיימים הבדלים משמעותיים בין המוצרים השונים.  במאמר הבא ננסה לשפוך אור על ההבדלים בין סוגי הדשא הסינטטי וכיצד איכות המוצר וסוגו ישפיעו על עמידות המרבד לאורך שנים וכמובן מחירו. 

מחיר דשא סינטטי יושפע מפרמטרים רבים, על מנת להבין מה ההבדל בין דשא סינטטי שמחירו 20  לדשא סינטטי שמחירו 125 מומלץ לרכוש מעט מידע על המוצר.

מחירים של דשא סינטטי איכותי - לפניכם מידע על כל הסוגים:

דשא סינטטי זול

סוגי דשא סינטטי במחירים זולים (גובה סיב 10-38 מ"מ) נע בין 15-45 ₪ למ"ר. דשא סינטטי מסוג זה אינו מומלץ להתקנה במקומות בהם יש דריכה רבה על הדשא הסינטטי. דשא סינטטי מסוג זה מיועד להתקנה לתקופות קצרות או לגינות נוי בהן דורכים לעיתים רחוקות – מראהו מזכיר דשא קצר וקצוץ כשטיח.

דשא סינטטי איכותי ממוצע

מחירו של דשא סינטטי ממוצע (גובה סיב 40-45 מ"מ) נע בין 50-70 ₪ לכל מ"ר. דשא סינטטי מסוג זה מתאים להתקנה בגינות פרטיות, מרפסות שטחים ציבוריים ועסקים כאחד. מראהו מזכיר דשא טבעי והוא מגיע בשלל דגמים וגוונים.

דשא סינטטי פרמיום

סוגים ומחירים של דגמי דשא סינטטי פרימיום (גובה סיב 42-48 מ"מ) נע בין 85-125 ₪ לכל מ"ר. דשא סינטטי מסוג זה מיועד לאירוח, משחקי ילדים, ספורט ביתי ובכלל לשימוש באזורים עם שימוש רב ודריכות מרובות.

נהוג להתקינו בבתים פרטיים, מרפסות ,גגות, עסקים ושטחים ציבוריים. דשא סינטטי זה, מתאפיין בצפיפות גבוהה וסיבים גבוהים אשר מקנים למרבד מגע רך ונעים. הוא מעולה למקומות בהם שוהים ילדים ופעוטות. מראהו מזכיר דשא "פראי" וניתן להשיגו במגוון רחב של צבעים ודגמים.

 

חשוב לדעת, דשא סינטטי נמדד בראש ובראשונה על פי צפיפות הסיבים ומשקל המרבד. זו הסיבה שניתן למצוא דשא סינטטי עם גובה סיב 42 מ"מ ב-50 ₪ ודשא סינטטי בעל גובה זהה אך בעל צפיפות גבוהה יותר ב- 85 ₪ – כמובן שלעיתים, מחיר דשא סינטטי קצר יכול להיות גבוה יותר ממחיר דשא סינטטי ארוך בשל צפיפות הסיבים ומשקלו.

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר חייגו: 077-21-500-31 

השוואת מחירים נכונה של סוגי דשא סינטטי

בשביל לבצע השוואת מחירים נכונה, עלינו להבין לעומק איך מפרט של דשא סינטטי בנוי ומדוע לא ניתן להסתמך אך ורק על שמות שיווקיים של המוצרים. גובה הסיבים, צפיפות התפרים, משקל החומר, תקני האיכות וה-DTEX יאפשרו לנו להבחין בין מוצרים איכותיים למוצרים בינוניים ונחותים. 

צפו בסרטון דשא סינטטי מחירים וסוגים:

צפו בסרטון השוואת מחיר דשא סינטטי ולמדו איך להבדיל בין הדגמים השונים, מה הפרמטרים החשובים בבחירת דשא סינטטי ואיך לבצע השוואת מחירים. 

מחיר דשא סינטטי יקבע לפי סוגים והפרמטרים הבאים:

צפיפות סיבים

דשא סינטטי נמדד בראש ובראשונה על פי צפיפות הסיבים שלו. כלומר, כמה סיבים יש במרבד הדשא הסינטטי בכל מ"ר. 

צפיפות הסיבים נספרת לפי כמות התפרים לכל מ"ר לדוגמה: 16,800 תפרים או 21,000 תפרים ולפי ה-DTEX שהוא משקל הסיבים עליו נרחיב בהמשך.

מדוע זה חשוב לנו? ככל שמספר התפרים יהיה גבוה יותר, כך נוכל לייצר דשא סינטטי עם כמות סיבים גבוהה יותר. 

דשא הסינטטי צפוף, יהיה עמיד יותר בפני שחיקה ודריכות לאורך שנים. כמובן שגם מראה הדשא הסינטטי יהיה טבעי יותר ורך יותר.

דשא סינטטי - דשא מלאכותי מהיבואן לצרכן
דשא סינטטי | דשא קבוע

משקל המרבד

ניתן למדוד את איכות המרבד על פי משקלו. דשא סינטטי סטנדרטי שוקל בין 2.5 – 1.5 ק"ג ודשא סינטטי איכותי שוקל 2.5 ק"ג ומעלה.

גם אם לא נדע את המשקל המדויק למ"ר למרות שהיבואנים המובילים והגדולים בענף יציינו את המפרט המלא באתר שלהם אז ניתן לראות גם בעין אם גליל דשא סינטטי הוא דק או עבה.

מדוע זה חשוב לנו? משקל גבוה של מרבד דשא סינטטי מעיד על צפיפות חומר גבוה. לכן, מרבד דשא סינטטי ששוקל 3 ק"ג יחשב איכותי יותר ממרבד דשא סינטטי בעל משקל של 2 ק"ג.

משקל ונפח הדשא הסינטטי יכולים להעיד על כמות הסיבים ועובי התשתית.

אורך הסיב

לאורך הסיב גורם מכריע למראהו ואיכותו של דשא סינטטי. אם אתם אוהבים מראה של דשא סינטטי מכוסח בחרו באורך סיב של 25-35 מ"מ. 

אם אתם מעדיפים מראה "פראי" בחרו באורך סיב של 40-45 מ"מ. לא מומלץ לרכוש דשא סינטטי שגובה סיביו נמוך מ-20 מ"מ או גבוה מ-45 מ"מ.

מדוע זה חשוב לנו? סיב נמוך מ-20 מ"מ ישחק בקלות בעת דריכות רבות וסיבים גבוהים מ-42 מ"מ ישכבו בקלות יחסית ויקנו לדשא מראה של שטיח. גובה סיבים של דשא סינטטי אידיאלי ינוע בין 25-45 מ"מ. 

כמובן אם מדובר בדגמים עם צפיפות גבוהה במיוחד כמו סדרת אקו אז ניתן לבחור גם בדגמים ארוכים יותר עד 50 מ"מ.

טכנולוגיית ושיטות הייצור

שיטת ייצור הסיב הכפול הינה השיטה המתקדמת ביותר בתחום ולפיכך מומלץ לרכוש דשא סינטטי המיוצר בשיטה זו.

יש חברות רבות שעדיין משווקות דשאים סינטטיים מהדור הישן מכיוון שמחיריהם זולים יותר. בתחום הדשא הסינטטי, זול הופך לעיתים ליקר.

מדוע זה חשוב לנו? טכנולוגיית הסיב הכפול מאפשרת לנו לרכוש דשא סינטטי שאינו דורש תחזוקה, ללא הצורך במילוי חול סיליקט וכדוריות גומי בין סיביו. 

בעבר, דשא סינטטי היה מיוצר בצפיפות סיבים נמוכה. לכן, היה צורך לפזר חול סיליקט בין הסיבים. החול העניק תמיכה לסיבים בבסיס המרבד אך חול הסיליקט היה מתפוגג לאחר מספר חודשים והיה צורך לחדשו מדי תקופה.

 עלות התחזוקה הגיעה למאות שקלים. שיטת הסיב הכפול פתרה בעיה זו וכיום דשא סינטטי נשאר זקוף לאורך שנים, ללא צורך בתחזוקה כלל!

DTEX - כמות ומשקל הסיבים

DTEX הוא מונח מקצועי המעיד על משקל הסיבים וכמות החומר שיש בכל מרבד.

פעמים רבות לקוחות מנסים להשוות בין צפיפות תפרים וחושבים שמספר תפרים 21,000 הוא בוודאות טוב יותר מ-18,000 – בתאוריה זה נכון אך יש לוודא גם כמה סיבים הכניסו בכל תפר.

כאן נכנס פרמטר ה-DTEX. חשוב לבדוק את כמות ההסיבים ומשקלם אם תרצו לרכוש דשא סינטטי איכותי לשנים.

מדוע זה חשוב לנו? DTEX גבוהה מעיד על כמות סיבים גבוהה. אם משקל DTEX הוא 6,000 אז זה אומר שעובי הסיב ומשקלו נמוך ואם הוא 11,000 ומעלה אז זה אומר שהוא עבה ואיכותי. 

אחריות המוצר

מוצרי דשא סינטטי איכותיים ייהנו מאחריות מוצר מקיפה לשנים ארוכות בין 3 ל-5 שנים בממוצע.

מדוע זה חשוב לנו? כמו בענפים אחרים, אחריות מוצר תעיד על טיב המוצר ואמינות החברה המשווקת אותו. רכשו דשא סינטטי מחברה המתחייבת למינימום 3 שנות אחריות על מוצריה. המוצרים האיכותיים יזכו ל-5 שנות אחריות על מוצרי הפרימיום.

בדקו מה האחריות מקיפה ומה רשום באותיות הקטנות. יש חברות רבות המציעות אחריות ארוכת טווח עד 8 שנים אך היקף האחריות מצומצמת ומסירה אחריות מהחברה על הדברים המהותיים. דשא קבוע מספקת אחריות אמיתית על מוצריה בתעודת אחריות כתובה ומקיפה.

מחיר דשא סינטטי פרימיום

טווחי מחירים לפי צפיפות סיבים וגובה
90-125 למ"ר
  • לשחיקה ודריכה גבוהה
  • סיבים רכים למגע
  • מגוון צבעים וגוונים
  • תקני איכות בינלאומיים
ECO

מחיר דשא סינטטי איכותי

טווחי מחירים לפי צפיפות סיבים וגובה
50-70 למ"ר
  • לשימוש ביתי ממוצע
  • קל לניקוי ותחזוקה
  • מראה רענן וטבעי
  • תקני איכות ואישורים
HOME

מחיר דשא סינטטי זול

טווח מחירים של מוצר לפי צפיפות וגובה סיבים
15-35 למ"ר
  • לדירות שכורות ותקופות קצרות
  • מיועד למקומות זמניים ותערוכות
  • מחירים זולים ואטרקטיביים
  • מגוון רחב של סוגים ודגמים
BASIC

בחירת דשא סינטטי

אנחנו תמיד ממליצים לבחור דשא סינטטי באופן מוחשי ולא רק בתמונה באינטרנט. לצערנו עוד לא נולדה הטכנולוגיה בה ניתן להעביר תחושת מגע וצפיפות סיבים דרך המחשב.

לכן, הקמנו עבורכם תצוגה מרהיבה עם מבחר ענק של דשא סינטטי, המותקנים בתנאיי שטח אמיתיים בשילוב עם צמחים, אבנים ופרטי נוי לגינה. 

להגעה מהירה לתצוגה שלנו, פשוט רשמו: דשא קבוע מרכז ארצי ב-WAZE נשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה בטלפון ובטופס צור קשר.

לפרטים נוספים חייגו: 077-21-500-31

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors